Retourneren

Wilt u (een deel van) uw bestelling retourneren? Vul dan online het retourformulier in.

Wilt u voordat u uw bestelling plaatst eerst geïnformeerd zijn omtrent retourneren? Dan leggen wij hieronder in het kort uit hoe retournering bij Beta Winkel in zijn werk gaat. Voor het volledige herroepingsplicht verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.

Snel geregeld

Wilt u uw aankoop retourneren? Dat is geen probleem! Om te zorgen voor een snelle verwerking van uw retourverzoek vragen wij u binnen 14 dagen het formulier voor herroeping volledig in te vullen en te versturen (klik hier om rechtstreeks naar het formulier te gaan). Vervolgens ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail.

Let op: in de algemene voorwaarden is het volledige herroepingsrecht opgenomen. Gedurende de aangegeven termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Indien er slijtage of schade is opgetreden van het product en/of de verpakking bent u aansprakelijk voor de waardevermindering. Het product is dan namelijk niet meer in ‘winkelstaat’. De waardevermindering zal verrekend worden met het terug te storten bedrag.

Wijze retourneren

Binnen uiterlijk 14 dagen na toesturen van het retourformulier dient u de producten te retourneren.

Indien u ervoor kiest om uw product/producten per post te retourneren zullen de kosten voor het terugsturen voor eigen rekening zijn. Deze kosten bedragen maximaal €29.95. Na het invullen van het retourformulier ontvangt u een verzendlabel van ons. 

Het is ook mogelijk om uw product/producten persoonlijk te retourneren bij onze locatie. Maak hiervoor een afspraak door een e-mail te sturen naar info@btawinkel.nl 

Let op: U dient te allen tijde het product in de originele verpakking te retourneren.

Crediteuren/terugbetalen

In geval van herroeping, volgens de algemene voorwaarden, zal Beta Winkel het betaalde bedrag binnen 10 dagen aan uw terugbetalen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

Beschadigde artikelen of een incomplete levering

Wij streven ernaar om uw bestelling in goede orde bij u te leveren. Controleer bij ontvangst direct uw bestelling op volledigheid en eventuele schade. Indien het geleverde pakket incompleet of beschadigd is dient u uiterlijk binnen 5 werkdagen ons hiervan, per e-mail of Whatsapp, op de hoogte te brengen. Wij verzoeken u om bij beschadigingen foto’s te maken en deze toe te voegen aan uw e-mail of Whatsapp. Wij gaan direct voor u aan de slag om het ontstane probleem zo snel mogelijk op te lossen.

1
Hulp nodig?
Hallo👋
Kunnen we u ergens mee helpen?