Reparatieservice

Bij veelvuldig gebruik kan het wel eens voorkomen dat uw product defect gaat. Beta Winkel kan uw defecte gereedschap repareren. Op deze pagina leest u hoe de reparatieservice in zijn werk gaat.

Stap 1 aanvraag

Meld uw defecte product aan door onderstaand formulier in te vullen. Geef bij het invullen van het formulier duidelijk aan wat het defect is. Indien uw meerdere producten wilt opsturen dient u per product duidelijk te formuleren wat het defect is. Tevens kunt u op het formulier aangeven of u het product wilt opsturen of persoonlijk bij ons wilt aanbieden op locatie. Indien u ervoor kiest om het product op te sturen krijgt u een verzendlabel toegestuurd.

Voordat u het formulier definitief verzend zult u de onderzoekskosten ad €25,- te betalen.

Stap 2 onderzoek

Zodra uw defect product bij ons bezorgd is zal binnen vijf werkdagen het onderzoek plaatsvinden. Nadat het onderzoek is afgerond zal Beta Winkel met u contact opnemen en aangeven wat er precies gerepareerd dient te worden. Tevens ontvangt u een offerte van de reparatiekosten. Mocht uit het onderzoek blijken dat het economisch geen goede keuze is om uw product te repareren zal er een offerte opgemaakt worden voor een nieuwe machine.

Indien u ervoor kiest om uw materiaal niet door ons te laten repareren krijgt u de vooraf betaalde onderzoekskosten ad €25,- niet terug en dient u de verzendkosten voor retourzending te betalen. Mocht u afstand willen doen van uw machine zal deze kosteloos afgevoerd worden.

Stap 3 reparatie

Als u akkoord gaat met de offerte zullen de onderzoekskosten in mindering worden gebracht van het totaalbedrag van de reparatie. Zodra u de offerte betaald heeft zullen we aan de slag gaan met de reparatie. Uw product zal door ons gecertificeerd personeel in onze eigen werkplaats gerepareerd worden. Tijdens de reparatie zal er gebruik gemaakt worden van originele onderdelen.

Stap 4 verzending

Zodra uw product gerepareerd is wordt u hiervan per mail op de hoogte gebracht. Als u voor verzending gekozen heeft wordt uw product middels PostNL of TransMission naar uw verzonden. U ontvangt hierbij een e-mail met een Track & Trace code om uw product te volgen. Mocht u ervoor gekozen hebben om het product op onze locatie op te halen zal er contact met u worden opgenomen om hiervoor een afspraak te maken.   

1
Hulp nodig?
Hallo👋
Kunnen we u ergens mee helpen?